pátek 18. září 2015

První zápis

Co by se asi tak slušelo v prvním příspěvku uvést? Možná něco o sobě. :-)
Jsem holka trochu přes třicet, miluju kytky a mám snad i trochu zelené ruce. Stejně tak se řadím k bláznům s rukama mokrýma, takže pár zápiskům se moje pěstitelské a chovatelské nadšení jistě nevyhne. 
Mám takové podezření, že v minulém životě jsem byla asi čarodějnice, protože poslední dobou moc ráda připravuju a míchám si věci podle svého a od základu - od pečení kváskového chleba přes substrát na míru, občas pokus o vlastní mastičku na ekzém. 
A ano, na ekzém bych zapomněla. Poslední dobou jsem na něj vyzkoušela kde co, takže pokud někomu moje slepé uličky v bádání pomůžou, budu ráda. :-)
To by bylo k mojí osobě možná všechno, časem se určitě v příspěvcích na dané téma popíšu obšírněji. 
Zatím posílám  pár vloček štěstí všem, kteří je potřebují. Zdraví Snow.

Žádné komentáře:

Okomentovat